Angajamentul Calității (SLA)
Service Level Agreement
Acest angajament de calitate sau SLA (Service Level Agreement) se aplică pentru întreaga gamă de servicii oferite de S.C. WEBCEPT BUSINESS REFRESHER S.R.L. prin intermediul WEBCEPT.RO.
Prin “uptime” se înțelege procentul anual în care website-ul dumneavoastră este disponibil pentru a fi accesat dintr-o locație neutră via HTTPS. Uptime-ul este măsurat de sistemele acreditate de monitorizare.
Conform acordului bilateral între prestator (WEBCEPT.RO) și beneficiar, se garantează un uptime de 99.9%.
În cazul în care această valoare scade sub 99.9%, vom adăuga următoarele procente din suma achitată anterior ca și credit pentru următoarea factură:
Uptime/Procent
- 99.0% – 99.8% : 5%
- 98.0% – 98.9% : 10%
- 95.0% – 97.9% : 20%
- 90.0% – 94.9% : 50%
- 0.00% – 89.9% : 100%
WEBCEPT.RO se va folosi de toate metodele tehnice, comerciale și administrative pentru a oferi servicii funcționale non-stop, fără întreruperi. Clienții iau la cunoștință faptul că, în anumite momente, serviciile pot fi inaccesibile sau neoperaționale din varii motive, incluzând procedurile de mentenanță periodice sau upgrade-uri hardware (“Operații de mentenanță planificate”).
Prestatorul de servicii va înștiința clienții cu cel puțin 24 ore înaintea efectuării operațiunilor de mentenanță și va folosi toate mijloacele tehnice pentru a minimaliza aceste întreruperi, inaccesibilități sau inoperabilități ale serverelor sale.
Conturile clienților nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate dacă orice eroare / nefuncționare a website-ului este cauzată sau generată de:
• funcționarea necorespunzătoare a serviciilor din cauze independente de WEBCEPT.RO;
• întreruperea telecomunicațiilor sau a liniilor de transmisie digitală, atacurile asupra rețelelor, congestionarea rețelei sau alte avarii;
• război, cutremur sau oricare altă calamitate naturală;
• nefuncționarea corectă a website-ului din cauza unor aplicații sau module terțe procurate și/sau folosite în mod ilegal (exemplu: module WordPress nulled, teme nulled ș.a.m.d.);
• DDoS, embargouri, acțiuni ale autorităților;
• probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB
Creditarea conturilor se realizează în procente, raportate la taxele recurente, constând în reduceri aplicate următoarelor facturi emise.
Toate reclamațiile referitoare la nerespectarea SLA-ului se vor face prin intermediul tichetelor de suport din portalul de clienți sau prin email la adresa tehnic@webcept.ro.